dimecres, 21 de gener del 2015

La història més bella del món:
Hi ha preguntes que ja són intrínseques de la condició humana; D'on venim, què som o per què som aquí han acompanyat sempre l'ésser humà.tradicionalment les respostes ens han vingut donades a través de la religió i la filosofia, però la ciència ha reconstruït la història del món, que aquest fantàstic llibre ens explica de manera molt clara i senzilla a partir de coneixements de científics que só número u.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada