dimarts, 7 d’octubre del 2014

1 comentari:

  1. Hola, bon dia m'agradaria publica la meva opinió sobre el llibre "Buenos días princesa" a set un del llibres que mes rapit he llegit, degut a la seva facilitat de vocabulari, encara que això no treu que es un llibre molt entenedor i extraordinari per a joves es perfecta per a aquelles noies que somien amb l'amor. La segona part del llibre " no sonrias que me enamoro" es mes pastel-os però tambe esta molt be.

    ResponElimina